Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द के घरेलू उपाय : जदी जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द से परेशान बानी त इ रामबाण इलाज अपनाई, त आपके राहत मिली

सर्वाइकल में दर्द गर्दन से जुड़ल हड्डी, डिस्क आ जोड़ में बदलाव के चलते होला। एह रामबाण दवाई के अपनावे से रउरा मदद मिली।

0 213
सीवान इन्शुरेंस 720 90

जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द के घरेलू उपाय : जदी जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द से परेशान बानी त इ रामबाण इलाज अपनाई, त आपके राहत मिली

cervical pain 650x400 51520512916, जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द के घरेलू उपाय : जदी जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द से परेशान बानी त इ रामबाण इलाज अपनाई, त आपके राहत मिली, disease treatment, Exercise, Health,

सर्वाइकल में दर्द गर्दन से जुड़ल हड्डी, डिस्क आ जोड़ में बदलाव के चलते होला। एह रामबाण दवाई के अपनावे से रउरा मदद मिली।

जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द के घरेलू उपाय : जाड़ा में ग्रीवा के दर्द बहुत आम बात हो गईल बा अउरी इ अयीसन दर्द ह जवना के सहल बहुत दर्दनाक होला। एकरा चलते गर्दन अउरी ओकरा आसपास के हिस्सा में जबरदस्त दर्द होखेला अउरी एकरा के बिल्कुल बर्दाश्त ना होला।

ग्रीवा के स्पोंडिलाइटिस के भी कहल जाला अउरी एकरा के व्यायाम चाहे फिजियोथेरेपी से ठीक कईल जा सकता, लेकिन एकरा के ठीक करे खातीर आप घरेलू उपाय अउरी आयुर्वेद के भी अपना सकेली।
ग्रीवा के दर्द ग्रीवा के स्पोंडिलोलाइसिस आ ऑस्टियोआर्थराइटिस के कारण होखे वाला दर्द हवे आ ई गर्दन से जुड़ल हड्डी, डिस्क आ जोड़ सभ में बदलाव के कारण होला। कहल जाला कि एकर असर बड़ लोग के जादे होला, लेकिन इ केहु के संगे हो सकता।

ग्रीवा में दर्द के लक्षण

• चले में दिक्कत होला।
•हाथ-गोड़ में कमजोरी आ सूजन।
• आंत के प्रक्रिया में बदलाव होखेला
• ग्रीवा के दर्द के इलाज

ग्रीवा के दर्द के इलाज

• तिल के तेल फायदेमंद होला
• कास्टर के तेल भी फायदेमंद होला
• आयुर्वेद के अपनावे के चाहीं
• – योग करे के बा
•फिजियो-थेरेपी के बारे में बतावल गइल बा
•अश्वगंधा भी लाभ देईहे
• लहसुन के साथ इलाज करे के बा

ग्रीवा में दर्द काहे होला?

खराब जीवनशैली ग्रीवा के दर्द के कारण होला। एकर अउरी कई गो कारण हो सकेला, लेकिन बेहतर खाना-पीना के ध्यान राखल बहुत जरूरी बा, लेकिन आज के रन-ऑफ-द-मिल जीवन में केहू के लगे एतना समय नईखे कि उ अपना जीवनशैली में सुधार कर सके अवुरी एहीसे उ एगो… ग्रीवा के शिकार होखे ला।

चोट, गलत नींद, तनाव के चलते, रीढ़ के हड्डी में तनाव के चलते भी ग्रीवा के दर्द होला। त ध्यान राखीं कि रउरा एकरा में कइसे सुधार कर सकीलें।

अस्वीकरण : संबंधित लेख पाठक के जानकारी आ जागरूकता खातिर बा। खबर भोजपुरी एह लेख में दिहल जानकारी आ जानकारी का बारे में ना त कवनो दावा करत बा ना कवनो जिम्मेदारी लेत बा। हम रउरा सभे से विनम्र निहोरा बा कि एह बारे में मेडिकल सलाह लीं। हमनी के मकसद खाली रउरा सभे के जानकारी दिहल बा।

444290cookie-checkजाड़ा में सर्वाइकल के दर्द के घरेलू उपाय : जदी जाड़ा में सर्वाइकल के दर्द से परेशान बानी त इ रामबाण इलाज अपनाई, त आपके राहत मिली

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Leave A Reply

Your email address will not be published.