Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

सिरदर्द : अगर रउरा सिरदर्द के समस्या से परेशान बानी त मिनट भर में राहत मिल जाई, इ ५ योगासन करीं

अगर रउरा सिरदर्द से परेशान बानी त हमनी के रउरा के अयीसन ५ योगासन के बारे में बतावत बानी, जवना के नियमित रूप से कईला से रउरा सिरदर्द से छुटकारा पा सकेनी।

944

सिरदर्द : अगर रउरा सिरदर्द के समस्या से परेशान बानी त मिनट भर में राहत मिल जाई, इ ५ योगासन करीं

अगर रउरा सिरदर्द से परेशान बानी त हमनी के रउरा के अयीसन ५ योगासन के बारे में बतावत बानी, जवना के नियमित रूप से कईला से रउरा सिरदर्द से छुटकारा पा सकेनी।

सिरदर्द योग मुद्रा : आज के भागदौड़ जीवन में सिरदर्द एगो आम समस्या बा, जवना से छुटकारा पावे खातिर लोग दवाई के सहारा लेवेला, जवन कि ठीक नईखे। दवाई लेवे के बजाय रउरा प्राकृतिक तरीका से सिरदर्द के समस्या के दूर क सकतानी काहेंकी योग प्राकृतिक तरीका ह, जवना से सिरदर्द के बिना कवनो दुष्प्रभाव के प्रभावी ढंग से ठीक कईल जा सकता। योग से गर्दन, पीठ अउरी सिर के मांसपेशी के आराम मिलेला अउरी खून के संचार बढ़ेला, जवना से सिरदर्द कम हो जाला, आईं हमनी के अयीसन ५ योगासन के बारे में जानल जाए, जवना से सिरदर्द से छुटकारा मिल सकता।

 

1- अधोमुख श्वानासन

गोड़ आ हाथ से चटाई पे झुकीं, ध्यान राखीं कि घुटना कूल्हि के नीचे होखे के चाहीं आ हथेली कंधा के लाइन में होखे के चाहीं| साँस छोड़त घरी कमर के उठा के अपना शरीर के संगे ‘वी’ के आकार बनाई। गोड़ मजबूती से फर्श पे राखीं, अँगुरी पसारीं। आपन नजर नाभि पे टिकल राखीं आ कोर के व्यस्त राखीं| 7 से 8 बेर गहिरा साँस लीं, ओकरा बाद धीरे-धीरे पहिले के हालत में वापस आ जाईं।

 

2- शशांकासन

घुटना मोड़ के योग चटाई पे बइठ जा। आरामदायक स्थिति में एड़ी पे बईठ के झुक जाईं। हाथ आगे पसार के माथे के नीचे छूवे के कोशिश करीं। 2 मिनट तक एह आसन में रहीं, फिर धीरे-धीरे वापस पिछला अवस्था में आ जाईं।

 

 

3- सेतुबंधासन

सीधा पीठ पे लेट के घुटना के अयीसन ऊपर उठाई कि आपके गोड़ फर्श पे रहे। आपन बांह पसली के पिंजरा के नजदीक ले आईं अउरी हथेली के सपाट राखी। हाथ पे वजन डाल के धीरे-धीरे कूल्हि के ऊपर उठाईं। एकरा दौरान आपके माथा अउरी कंधा जमीन पे रहे के चाही। ध्यान रहे कि आपके गोड़ अउरी जांघ समानांतर रहे।1 मिनट तक एह आसन में रहीं आ ओकरा बाद धीरे-धीरे पहिले के तरह वापस आ जाईं।

 

4- सुप्त बद्ध कोणासन

चटाई पे पीठ के बल लेट जा। रीढ़ के हड्डी के सीधा रखत गोड़ के भीतर के ओर श्रोणि के ओर ले आईं। पैर के तलवा के छू के हीरा के आकार बनाईं। कमर के लगे गोड़ ले आव। गोड़ तान के 1 मिनट तक एह मुद्रा में रहीं।

 

5- पादहस्तासन

हाथ के बगल में राख के गोड़ एक संगे सीधा खड़ा रहीं। लम्बा साँस लेके हाथ माथा से ऊपर उठाईं। साँस छोड़ के कूल्हि से नीचे झुक के गोड़ के ओर बढ़ीं। हाथ से फर्श के छूवे के कोशिश करीं। 30 सेकंड तक ए स्थिति में रहीं अउरी धीरे-धीरे पहिले के स्थिति में आ जाईं।

 

 

483460cookie-checkसिरदर्द : अगर रउरा सिरदर्द के समस्या से परेशान बानी त मिनट भर में राहत मिल जाई, इ ५ योगासन करीं

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.