Khabar Bhojpuri
भोजपुरी के एक मात्र न्यूज़ पोर्टल।

MP के हरदा में भइल फैक्ट्री में बड़ धमाका, अब ले 20-25 लोग घायल, इंटरनेट सेवा बंद

236

मध्य प्रदेश के हरदा में स्थित पटाखा फैक्ट्री में मंगल के अचानक आग लाग गईल। आग लगला के बाद फैक्ट्री खुल गईल। एक के बाद एक कारखाना में धमाका होखत रहे। साफ रहे कि इs कारखाना बहुत दिन से गैरकानूनी तरीका से चलत रहे। ए घटना में एगो फैक्ट्री में काम करेवाला करीब डेढ़ सौ लोग के मउत हो गईल। एह कारखाना में काम करे वाला बहुत लोग के दफनावे के संभावना बा। लोग के खाना बचावे आ खाए खातिर गही निकालल गइल। हरदा कलेक्ट्रेट एह हादसा में 20-25 लोग घायल होखे के पुष्टि कइले बा। हमनी में से बहुत लोग गंभीर रूप से घायल होके इलाज चलत रहे।

फैक्ट्री में भारी मात्रा में बारूद अवुरी विस्फोटक भरल रहे, जवना के चलते इहाँ से उठत धुआं के धुँआ कई किलोमीटर दूर से देखल जा सकत रहे। पुलिस आ बचाव दल के भी बचाव अभियान चलावे में बहुत दिक्कत हो रहल बा। हालांकि आसपास के इलाका से फायर ब्रिगेड के टीम के भी आग नियंत्रण खातीर बोलावल गईल बा। एह पूरा मामिला में एगो बड़ गलती भी सोझा आ रहल बा। वर्तमान में घायल लोग के जान बचावल जादा जरूरी बा।

सीएम मउका पs मंत्री भेजले

राज्य के मुख्यमंत्री डॉ. मोहन यादव मंत्रिमंडल के बैठक के बीच मंत्री राव उदय प्रताप सिंह के घटना स्थल पs भेजले। घटना के तुरंत संज्ञान लेके मुख्यमंत्री मंत्री उदय प्रताप सिंह, , एसीएस अजीत केसरी, डीजी होमगार्ड अरविंद कुमार के हेलीकाप्टर से निकले के निर्देश देले। इंदौर के भोपाल के मेडिकल कॉलेज आ एम्स भोपाल के बर्न यूनिट से जरूरी तइयारी करे के कहल गइल बा। इंदौर आ भोपाल से फायर ब्रिगेड के टीम भेजल जा रहल बा। वरिष्ठ अधिकारियन के राहत कार्य खातिर निर्देश जारी कs दिहल गइल बा।

 

 

 

729550cookie-checkMP के हरदा में भइल फैक्ट्री में बड़ धमाका, अब ले 20-25 लोग घायल, इंटरनेट सेवा बंद

ईमेल से खबर पावे खातिर सब्सक्राइब करीं।

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comments are closed.